Let op: indien u een registratie- alsook bevestigingsmail ontvangt is u afspraak geaccepteerd en kan deze doorgaan. Indien niet is er mogelijks iets misgelopen tijdens de boeking en neemt u best telefonisch contact op.

Gelieve, indien u door omstandigheden uw afspraak niet kan nakomen, 24u op voorhand uw afspraak te annuleren.
Zo kan er mogelijks nog een andere patiënt met een (dringende) afspraak gepland worden.
Voor laattijdige of niet geannuleerde afspraken wordt er genoodzaakt een consultatie aangerekend.

Verschillde mogelijke afspraken:

- Controle/vernieuwing zolen
U bent een reeds gekende cliënt. U draagt zolen van de praktijk, deze dienen aangepast te worden of zijn aan vernieuwing toe.

- Pijn ter hoogte van de voorvoet/middenvoet/hiel/enkel/knie/heup/rug
U bent een nieuwe cliënt, heeft een pijnklacht en wenst een afspraak te maken voor een klachtgericht onderzoek, ganganalyse en eventuele maatname voor zooltherapie.
Gelieve bij de opmerking u klacht kort te omschrijven.

- Preventief onderzoek voor kinderen
U bent een nieuwe cliënt, heeft geen specifieke pijnklacht en wenst een screenings onderzoek en ganganalyse in het kader van de groei/ontwikkeling te laten uitvoeren.

- Preventief onderzoek voor sporters
U bent een nieuwe cliënt, heeft geen specifieke pijnklacht en wenst een screenings onderzoek en ganganalyse in het kader van sport te laten uitvoeren.

- Advies en behandeling voor diabetes
2-jaarlijkse voetcontrole/behandeling in het kader van diabetes mellitus.
U dient een voorschrift van de huisarts mee te brengen voor dit consult.

- Advies en behandeling voor reuma
Voetcontrole/behandeling in het kader van een reumatische problematiek.

- Huid- en/of nagelprobleem
Consult voor het behandelen van 1 klacht ter hoogte van de voethuid of nagels.
Vb. een likdoorn/eksteroog, een ingroeiende teennagel, schilferende/jeukende huid
Gelieve bij opmerking u klacht kort te omschrijven.

- Algemene verzorging
U bent een reeds gekende cliënt wenst een afspraak te maken voor een voetbehandeling.